Monday, July 6, 2009

good by myself.


寻找 无人 的转角

我松开手 回忆却没放掉

未来不来了

我一个人 就好


为什么 越相信谁能依靠越换来 又一次灵魂寂寥

有没有永远 再不会让心绝望的解药?



从今以后 我一个人过 就很好

心只是寂寞

我眼角眼泪自己擦掉

我一个人很好

那从今以后 我一个人过 就很好...
the day I cried til there is no more left...the 1st time I cried so much for you. you agree with me when I said that if you love some1, you would not hurt him/her.but why did you hurt me?

1 comment:

Post a Comment